Bezpieczne płatności
Bezpieczne płatności i 14 dni na zwrot
Darmowa dostawa przy zakupach powyżej 500 PLN
14 dni na zwrot
Menu boczne

3

2

-1

0

Nowości

Promocje

[]

Promocje
Gałka gwóźdź House Doctor
Gałka gwóźdź House Doctor

29,75 zł

Cena regularna: 35,00 zł

Najniższa cena: 29,75 zł
szt.
Plakat Katto Hanna Konola
Plakat Katto Hanna Konola

186,15 zł

Cena regularna: 219,00 zł

Najniższa cena: 186,15 zł
szt.
Słoik koktajlowy Madam Stoltz
Słoik koktajlowy Madam Stoltz

9,69 zł

Cena regularna: 14,90 zł

Najniższa cena: 10,43 zł
szt.
Szkatułki szklane House Doctor
Szkatułki szklane House Doctor

211,65 zł

Cena regularna: 249,00 zł

Najniższa cena: 211,65 zł
szt.
Metalowy czarny klips Madam Stoltz
Metalowy czarny klips Madam Stoltz

17,55 zł

Cena regularna: 27,00 zł

Najniższa cena: 18,90 zł
szt.
Plakat Little Noah Linn Wold
Plakat Little Noah Linn Wold

143,65 zł

Cena regularna: 169,00 zł

Najniższa cena: 143,65 zł
szt.
Trofeum śnieżna sowa Chloe Wild&Soft
Trofeum śnieżna sowa Chloe Wild&Soft

245,65 zł

Cena regularna: 289,00 zł

Najniższa cena: 245,65 zł
szt.
Lampa ścienna Game mosiądz House Doctor
Lampa ścienna Game mosiądz House Doctor

679,15 zł

Cena regularna: 799,00 zł

Najniższa cena: 679,15 zł
szt.
Plakat Little Luna Linn Wold
Plakat Little Luna Linn Wold

143,65 zł

Cena regularna: 169,00 zł

Najniższa cena: 143,65 zł
szt.
Zawieszka retro kot  ze wstążką brzoskwiniowy Dessin Design
Zawieszka retro kot ze wstążką brzoskwiniowy Dessin Design

84,15 zł

Cena regularna: 99,00 zł

Najniższa cena: 84,15 zł
szt.
Okrągłe lustro bambusowe czarne Madam Stoltz
Okrągłe lustro bambusowe czarne Madam Stoltz

252,85 zł

Cena regularna: 389,00 zł

Najniższa cena: 272,30 zł
szt.
Gałka z kości w pasy Madam Stoltz
Gałka z kości w pasy Madam Stoltz

21,25 zł

Cena regularna: 25,00 zł

Najniższa cena: 21,25 zł
szt.
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Zwroty i reklamacje

NordDesign - Prawo do odstąpienia od umowy

Prawo odstąpienia od umowy

1. Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania
jakiejkolwiek przyczyny.
2. Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od dostarczenia Produktu
Konsumentowi lub wskazanej przez niego osobie innej niż przewoźnik.
3. W przypadku Umowy, która obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane
osobno, partiami lub w częściach, termin wskazany w ust. 1 biegnie od dostawy
ostatniej rzeczy, partii lub części.
4. Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o
odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy
wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu.
6. Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty bądź drogą
elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail biuro@norddesign.pl.
Dane kontaktowe Sprzedawcy zostały określone w § 3 regulaminu sklepu.
7. W przypadku przesłania oświadczenia przez Konsumenta drogą elektroniczną,
Sprzedawca niezwłocznie prześle Konsumentowi na podany przez Konsumenta
adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
8. Skutki odstąpienia od Umowy:
a. W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość Umowę uważa się za
niezawartą.
b. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi
niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia
Konsumenta o odstąpieniu od Umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności, w
tym koszty dostarczenia rzeczy, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z
wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły
sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę.
c. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności,
jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument
wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z
żadnymi kosztami.
d. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania
Produktu z powrotem lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w
zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
e. Konsument powinien odesłać Produkt na adres Sprzedawcy podany w niniejszym
Regulaminie niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował
Sprzedawcę o odstąpieniu od Umowy. Termin zostanie zachowany, jeśli Konsument
odeśle Produkt przed upływem terminu 14 dni.
f. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu, także koszty zwrotu
Produktu, jeśli ze względu na swój charakter Produkt ten nie mógł zostać w zwykłym
trybie odesłany pocztą.
g. Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości Produktu wynikające z
korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru,
cech i funkcjonowania Produktu.
h. Zwracane towary nie mogą być używane, muszą być kompletne i zwracane w oryginalnym
opakowaniu firmowym producenta, wraz z kompletem dodatkowego wyposażenia, instrukcjami
oraz fakturą zakupu.
i. Dopuszcza się zwrot towaru w nieoryginalnym opakowaniu, jeśli takie uległo wcześniej uszkodzeniu.
Sklep NordDesign.pl zachowuje sobie prawo do potracenia z kwoty zwrotu możliwego
spadku wartości towaru, gdyż opakowanie jest integralną częścią produktu.
9. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w
odniesieniu do Umowy:
a. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana
według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego
zindywidualizowanych potrzeb,
b. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na
swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
c. przedmioty ze zintegrowanym oświetleniem LED
10. Adres zwrotów : NordDesign, ul. Modrzewiowa 5, 80-297 Banino

Reklamacja i gwarancja

1. Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty.
2. Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć Klientowi rzecz wolną od wad.
3. Kupujący zobowiązany jest do sprawdzenia prawidłowości towaru zaraz po otrzymaniu przesyłki.
Wszelkie nieprawidłowości związane z dostawą, zniszczeniem czy ubytkiem należy zgłosić sprzedawcy
do 24 h od chwili otrzymania zamówionego towaru. W przypadku wystąpienia wady zakupionego
u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym.
Jeżeli Klientem jest Przedsiębiorca, strony wyłączają odpowiedzialność z tytułu rękojmi.
4. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym
Regulaminie adresy Sprzedawcy.
5. Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym
datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w
związku z wadą towaru.
6. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, a jeżeli
Klientem jest Konsument - nie później niż w terminie 14 dni.
7. Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres
podany w § 3 niniejszego Regulaminu.
8. W przypadku, gdy na Produkt została udzielona gwarancja, informacja o niej, a także
jej treść, będą zawarte przy opisie Produktu w Sklepie. Sprzedawca dołączy też kartę
gwarancyjną do sprzedanego Produktu.                                                                                                              
9.Produkty oferowane przez Sprzedającego są w dużej części wykonywane ręcznie,
ich kształt lub kolor mogą się minimalnie różnić od tych przedstawionych na zdjęciach.
Przedmioty celowo postarzane mogą posiadać niedoskonałości wynikające z charakteru przedmiotu.
Również produkty skórzane mogą składać się z płatów skóry odbiegających odcieniem zarówno między
poszczególnymi elementami, jak i zdjęć oferowanych produktów. Należy mieć na uwadze,
iż produkty miedziany w skutek utlenienia zmieniają odcień wraz z upływem czasu.
Wskazane powyżej właściwości materiałów nie stanowią wady i nie podlegają reklamacji.
10. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z
pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz
zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach
internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji
społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów,
Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami
internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;
http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz
http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
11. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z
pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
a. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu
konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o
Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o
rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą.
b. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji
Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej
(Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania
mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a
Sprzedawcą.
c. Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między
nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego)
rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych
należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie
Konsumentów Polskich).

Dostępne 24h

Nieplanowany remont? Metamorfoza wnętrza? Szukasz pięknych produktów, ale nie chcesz na nie czekać? Skorzystaj z produktów dostępnych w naszym magazynie.

zobacz

Newsletter
5 % rabatu na pierwsze zakupy.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
© Copyright NordDesign
Sklep internetowy Shoper.pl